Varmista, että tarkistat Roskaposti-, Roskaposti- tai Kampanja kansiosi siltä varalta, että sähköpostiviesti on toimitettu sinne eikä postilaatikkoosi. Varmistaaksesi, että vahvistussähköpostimme tulevat perille, voit lisätä osoitteen [email protected] turvallisten lähettäjien luetteloon varmistaaksesi, ettei vahvistusta lähetetä mihinkään näistä kansioista. Jos olet tarkistanut nämä kansiot ja se puuttuu edelleen, ota meihin yhteyttä, niin autamme mielellämme.
Arkistot: FAQs
Kuinka kauan tilauksen käsittely kestää?
Kaikki tilaukset käsitellään 2–3 arkipäivän kuluessa.
Mitä tapahtuu, jos tilaukseni palautetaan lähettäjälle?
Mikäli tilauksesi palautetaan lähettäjälle, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse samaan sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit kassalla. Jos huomaat seurantalinkissäsi, että tilauksesi palautetaan lähettäjälle, lähetä meille aiemmin sähköposti osoitteeseen [email protected] ja anna tiedämme, jotta voimme tutkia asiaa kunnolla.
Mitä teen, jos olen saanut viallisen tai väärän tuotteen?
Jos uskot saavasi viallisen, vaurioituneen tai virheellisen tuotteen, lähetä kuva tai video tuotteesta ja lyhyt selitys viasta osoitteeseen [email protected]. Tarvitsemme myös kuvan seurantanumerosta itse pakkauksessa, jotta voimme tutkia sitä heti.
Mitä jos tilaukseni on varastettu?
Jos sinulla on syytä epäillä, että pakettisi on varastettu (esimerkiksi jos tilauksesi tila on ”Toimitettu”, mutta et ole koskaan saanut sitä), sinun on odotettava 5 päivää. Tänä aikana tila voi muuttua tai väärin toimitettu paketti voi palautua lähettäjälle. Jos näin ei tapahdu, sinun on tehtävä poliisiilmoitus 5 päivän kuluessa tilapäivityksestä. Lähetä meille kopio poliisiilmoituksesta ja […]
Miten voin ottaa yhteyttä Ortorex?
Voit jättää viestin numeroon +358306230387 klo 9.00 EST-17.00. EST tai lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Vastaamme kaikkiin asiakkaiden pyyntöihin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin.
Miten voin saada alennusta?
Voit tarkastella parhaita tarjouksiamme www.ortorex.fi -pääsivulla. Tarjoamme erilaisia kausitarjouksia ympäri vuoden. Jos sinulla on koodi, syötä se kassalla saadaksesi alennuksen ostoksestasi.
Mikä on palautus- ja hyvityskäytäntösi?
Hyväksymme käyttämättömien tuotteiden palautuksen 30 päivän kuluessa toimituksesta. Jos haluat mennä pidemmälle ja palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, käy Palautus & Hyvityskäytäntö täällä ja ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] tilausnumerollasi. Palautustapaukset, joissa ostaja katuu, kuten tuote, joka ei sopinut, ei pitänyt väristä/laadusta, tilattu vahingossa, ostettu muualta jne., käsitellään erikseen.